weer thuis - Reisverslag uit Zwaagdijk-West, Nederland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Zwaagdijk-West, Nederland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu

weer thuis

Blijf op de hoogte en volg TedenErik

23 Oktober 2016 | Nederland, Zwaagdijk-West

Weer thuis!

Na een goede nachtrust en weer een lekker en uitgebreid ontbijt stond vandaag de terugkomst naar huis gepland!!!!!
Dat zou niet gaan lukken op de fiets alleen want daarvoor waren de hoeveelheid kilometers te groot.
We hadden met het 'thuisfront' afgesproken om in Roermond op de trein tot Amsterdam te stappen en vandaar uit naar Wognum te fietsen, dit mede omdat onze vrouwen het de komende dagen heel druk met werk hebben en wij het wel leuk vinden als iedereen aanwezig is bij thuiskomst.
( het gedeelte Roermond-Amsterdam gaan we komend voorjaar een keer fietsen)
Om die reden reden we rond kwart voor vijf de westeinderweg in Wognum op en zagen al van veraf een hoop bekende staan met bloemen en balonnen!
Na een warm welkom, felicitaties en bewondering hebben we nog ff gezellig na gezeten en kwam er een eind aan dit ( eerste gedeelte ) van dit avontuur!!!!
De afgelopen 13 dagen hebben 1360 km gefietst, één lekke band gehad maar vooral weer heel veel mooie stukjes van Duitsland, Oostenrijk en Italië gezien.
Wanneer het laatste gedeelte van deze tocht ( Verona naar Rome ) plaatst gaat vinden is nog niet helemaal bekend!!
Hierbij willen we ook ieder nog bedanken voor alle reacties op zowel de blog als de vele berichtjes!

Groet
T & E

• 23 Oktober 2016 - 22:19

Co Peerdeman:

Proficiat .geweldig zo iets te ondernemen en het ook te volbrengen.ilil