Dag 5 De Toscane - Reisverslag uit Firenze, Italië van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu Dag 5 De Toscane - Reisverslag uit Firenze, Italië van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu

Dag 5 De Toscane

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg TedenErik

16 Oktober 2018 | Italië, Firenze

Dag 5 ‘De Toscane’

Vanmorgen iets later dan normaal Florence verlaten. Er stond meteen een behoorlijk klimmetje in ons parcours.
Na een paar kilometer klimmen hadden we eerst nog een prachtig uitzicht over de stad Florence.
Weer een paar kilometer verder hadden we het luie zweet er wel behoorlijk uit.
Maar toen we eenmaal op hoogte waren wisten we weer waarom we deze zwaardere variant als parcours naar Rome gekozen hadden. Want wat is de Toscane toch mooi!
Prachtige huisjes met leuke veranda’s, terra cotta potten met mooi bloemen er in, wijngaarden langs de hellingen, en olijfbomen met hier en daar nog het geluid van een krekel. Dit alles onder een half bewolkt zonnetje, 20 graden, geen wind,
dus wat wil je nog meer ( op je verjaardag )
Op het eind van de middag Sienna bereikt, dit schijnt volgens vele een veel mooiere stad te zijn als Florence ( dat gaan we morgenochtend bekijken).

Groet
Ted en Erik

• 17 Oktober 2018 - 11:45

Lucella Blokker:

Hallo, elke keer weer mooi om te lezen,wat jullie zien en meemaken.succes en nog veel plezier. Groetjes lucella

• 18 Oktober 2018 - 16:12

Dieteke:

Wat een bikkels zijn jullie! Knap hoor! En idd ontzettend mooi daar
    Succes met biken groetjes dieteke