Dag 1 op naar Rome - Reisverslag uit Ferrara, Italië van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu Dag 1 op naar Rome - Reisverslag uit Ferrara, Italië van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu

Dag 1 op naar Rome

Door: Ted

Blijf op de hoogte en volg TedenErik

12 Oktober 2018 | Italië, Ferrara

Fietsen naar Rome

Vandaag donderdag 11 oktober 2018
Kleine update van fietsen naar Rome deel 2
Verona de prachtige stad in Italië die we voor de 2e keer bezoeken
Het toneel voor aanvang van de laatste 700 km richting Rome
Gingen we in 2016 nog richting het noorden nu is het zuiden aan de beurt.
Het was prima fietsweer vandaag niet te warm maar zeker niet te koud
Enige aantekening was wel de stevige ooster wind
Vandaag een vlakke etappe om de beenspierjes weer te wenen aan het heuvelachtig landschap
De Alpen zagen we overigens de hele dag nog in onze achteruit kijk spiegel maar deze worden steeds kleiner
Eind van de middag aangekomen in het leuke plaatsje " Montagnana" een vestingplaatsje uit de tijd van Floris en Sindala, prachtig
Een B&B is ons onderkomen voor komende nacht
Nog ff wat eten en morgen zien we weer wat de dag in petto heeft.