" natte neuzen dag" - Reisverslag uit Gaulsheim, Duitsland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu " natte neuzen dag" - Reisverslag uit Gaulsheim, Duitsland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu

" natte neuzen dag"

Blijf op de hoogte en volg TedenErik

19 Oktober 2016 | Duitsland, Gaulsheim

Dag 14

"natte neuzen dag"

Vanmorgen weggereden vanuit Weinheim met zo als het leek vanmorgen een blauwe lucht met hier en daar een paar wolkjes.
Om 08.45 uur zaten we op de fiets, en ik was van plan om nog een paar leuke foto's te schieten van dit leuke monumentale stadje.
Maar de routeplanner dacht daar anders over!!
Deze stuurde ons in keer weer op de route zodat we zo het weer stadje uit waren, helaas geen foto's.
De route zou ons vandaag richting de Rijn brengen.
Maar voor dat zo was moesten we eerst nog wat door het platteland kruisen met wel een weids uitzicht.
Het weer was ondertussen aan het veranderen!
Er kwam meer wind opzetten die eigenlijk vanaf dag één nauwelijks merkbaar aanwezig was.
Een groot verschil met gisteren, vandaag het windjack niet uit gehad, het was gewoon koud,...gisteren nog in korte mouwtjes.
En..........lekker snotneuzen!!
Ja! we gaan het Hollandse weer weer tegenmoet in Duitsland.
De Rijn hebben we vandaag 2 keer aangetikt, de eerst keer kwamen uit op een soort industrie gebied ( dat is iets minder) en bij de tweede keer moesten we met het veerpontje over, is altijd leuk.
Vanaf morgen gaan we richting Koblenz en dan zullen we Rijn voorlopig blijven volgen.
We hopen dat de weergoden ons nog een tijdje goed gezind zijn, want als we de weerberichten volgen dan wordt we daar niet vrolijk van.
Morgen meer.....

Gr Ted en Erik.