"een speciale dag" - Reisverslag uit Lauchheim, Duitsland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu "een speciale dag" - Reisverslag uit Lauchheim, Duitsland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu

"een speciale dag"

Blijf op de hoogte en volg TedenErik

16 Oktober 2016 | Duitsland, Lauchheim

Dag 11

"Een speciale dag"

Vanmorgen na het openen van één van de berichtjes op onze telefoon werden we wakker gezongen door 5 vrouwen om Erik met z'n verjaardag te feliciteren!
Nadat we gegeten hadden en de tassen op de fietsen wilde hangen had Ted inmiddels nog een paar ballonnen aan de fiets van Erik geplakt!
Het was heel mistig in en rond Augsburg en achteraf had de zon wel tot 12 uur werk om alle mist op te lossen. Daarna prachtig weer,
Ook vandaag weer een prachtig afwisselend parcours, door bossen, leuke dorpen, onverharde - en verharde paden en alles in een glooiend landschap waarbij we soms toch nog wel echt op de pedalen moeten staan om boven te komen.
Het viel ons wel op nu we echt uit het zuiden van Duitsland zijn dat de huizen wat soberder zijn en een wat mindere staat van onderhoud hebben.
Verder hebben we onze eerste lekke band geplakt! Ik heb wel eens een leuker verjaars kado gehad!!!!

Morgen meer
Groet
T&E

• 17 Oktober 2016 - 18:12

Erika:

Leuk om jullie verhalen te lezen mannen. Respect hoor! En Erik gefeliciteerd!
    Groetjes Cor en Erika