" weer een vlakke etappe " - Reisverslag uit Burgstall, Italië van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu " weer een vlakke etappe " - Reisverslag uit Burgstall, Italië van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu

" weer een vlakke etappe "

Blijf op de hoogte en volg TedenErik

11 Oktober 2016 | Italië, Burgstall

Dag 6

" weer een vlakke etappe......!!!!?"

Vanmorgen gewekt door de mobiel van Erik, 07.00 uur das is toch een mooie tijd.
Nog geen last van pijntjes of stramme spieren bij aanvang van deze dag.
Hadden we gisteren een vrij vlakke etappe, die van vandaag zou op papier het zelfde moeten zijn?
We zijn vanmorgen gestart in Trento en als je dan alles goed doet zou je via Bolzano richting Merano moeten uitkomen.
Tot dat we op een punt kwamen waarvan je de keuze had om voor een vlakke trip te gaan of voor eentje die iets wat meer beklimmingen had.
Omdat we van de hoofdroute waren afgeweken en onze fietsnavigatie het liet afweten waren we weer overgeleverd aan ons route boekje.
Om een lang verhaal maar wat korter te maken,het was een drama!!
7 km geklommen en dan uiteindelijk er achter komen dat we helemaal de verkeerde kant op rijden.
We zeiden nog tegen elkaar " is dit nou die makkelijke route!!"
Nou mooi niet!!
Uiteindelijk wisten we waar we precies zaten, helemaal verkeerd dus.....
Eerst 7 heen en 7 weer terug.....14 km voor Jan doedel gereden,.......is toch zonde.
Achteraf konden we er wel om lachen.
We zagen het maar als een training rondje voor het echte werk wat morgen op het programma staat.
Om half 5 zijn we Burgtall binnen gereden en na wat vragen zitten we nu in een pensionnetje.
Leuke mensen waarvan we nu al denken dat we in Oostenrijk zitten, Duitstalig en besneeuwde bergtoppen.
Morgen maar warm kleden en zien wat de dag weer brengt.
Morgen weer een nieuw editie van ons fiets avontuur......
Wordt vervolgd.

Gr.Ted en Erik.

Ps. We werden er op gewezen door een oplettende lezeres ( Lisa) dat we volgens deze app in Engeland fietste!!!
'We doen elke dag zwaar ons best maar dit is toch echt voor ons te gek '!
Hoogwaarschijnlijk staat de locatie beheer niet aan op één van onze mobiele.