warm onthaal 2 - Reisverslag uit Zwaagdijk-West, Nederland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu warm onthaal 2 - Reisverslag uit Zwaagdijk-West, Nederland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu

warm onthaal 2

Blijf op de hoogte en volg TedenErik

19 Oktober 2014 | Nederland, Zwaagdijk-West

Warm onthaal 2

Vanmorgen nadat Ted zijn band geplakt had, ja toch nog een lekke band de laatste dag, en we rustig hadden ontbeten, vertrokken we onder een stralend blauwe hemel aan het laatste gedeelte van onze toer.
Via fietsknooppunten hadden we een route uitgeprint die ons door de bossen en de heide van de Veluwe, uiteindelijk in Zwaagdijk zou moeten brengen.
Voorbij Harderwijk begon de lucht hard te veranderen en nam de wind sterk toe. Maar buienradar zei ons dat we het hoogwaarschijnlijk droog zouden houden!
Dat gebeurde inderdaad, hoewel de vele wind op de dijk Enkhuizen/Lelystad ons behoorlijk parten speelde! Halverwege de dijk nog ff koffie en gebak. 'We leven tenslotte niet voor straf'!, bovendien mochten we niet voor vier uur thuis zijn.
Tegen half 5 reden we Zwaagdijk binnen en bij het huis van Erik zagen we in de verte al een groot spandoek staan en vele bekende gezichten!
Echt verwarmend!
Nadat we door onze vrouwen nog gehuldigd werden met een mooie medaille, en waarin ze ons hadden verteld dat ze ons gemist hadden en ze zeer trots op ons waren, is er een eind gekomen aan deze prachtige ervaring!!
We willen eenieder die ons de afgelopen 13 dagen gesteund, gebeld of een berichtje heeft gestuurd hartelijk danken!

Groet T&E

• 07 Oktober 2016 - 11:46

Albert En Ingrid :

Hoi mannen,
    Zijn de kuiten al ingevet?