" warm onthaal1" - Reisverslag uit Meerveld, Nederland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu " warm onthaal1" - Reisverslag uit Meerveld, Nederland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu

" warm onthaal1"

Blijf op de hoogte en volg TedenErik

18 Oktober 2014 | Nederland, Meerveld

"Warm onthaal 1"

We zijn vanmorgen vertrokken vanuit ons laatste onderkomen in Duitsland , op dat moment zaten we nog een kleine 40 km van de grens met Spijk,
dit is de plaats waar de Rijn Nederland binnenkomt.
Er ging vandaag iets bijzonders gebeuren!!
Wat vooraf ging! Zus Ingrid en zwager Albert zijn met de kids en vader en moeder Appelman een weekendje weg naar een Hogeboom vakantie park in de buurt van Venlo, nou leek het Ingrid leuk om een ontmoeting te regelen op een plek die gisteravond nog niet helemaal bekend was ivm met pontjes, tijd, etcetera, allemaal moeilijk moeilijk.
Het werd dus Pannerden, een klein gehucht met een kerk en een café.
Het café was helaas gesloten ivm vakantie maar de naaste snackbar bood uitkomst.
We kwamen eigenlijk precies gelijk aan,
aan de gezichten van vader en moeder Appelman was een soort ongeloof af te lezen. Ze stonden dan ook met open mond, hoe kan dit nou !!! Een geweldig weerzien werd het dan ook met een " groots spandoek " gemaakt door Brit & Noa , zie foto.
We hebben er gezellig koffie gedronken en nog wat gegeten en vervolgens zijn we uit elkaar gegaan .
Met een lekker zonnetje 22 graden en de wind in de rug zijn we onderweg naar Noordholland.
Alleen nog ff een onderkomen scoren voor de komende nacht....
Nou was dit in Duitland en Tsjechië geen enkel probleem, elke keer als we op zoek gingen hadden we snel een onderkomen, zou het in Nederland anders zijn ?dus we gingen op zoek!! we hadden er opdat moment weer ruim100 Km opzitten.

Herfstvakantie in Nederland, nou zo'n beetje alle bed en breakfast gebeld in de buurt van Garderen alemaal vol, vol, vol of uit geloof overtuiging niet op zondag vertrekken !!!
Gelukkig kwamen we nog één bed & breakfast tegen, toch maar proberen en... raak!! , er was in de bruidsuite nog plek voor twee, ja ja daar ben je dan met je zwager, ik zelf hebt bij een bruidsuite een hele andere " voorstelling " maar dat laten we maar in het midden.
Straks nog ff een biertje halen bij de eigenaar en dan morgen echt de laatste kilometers.

Morgen meer.......

Gr. E&T





  • 18 Oktober 2014 - 21:42

    Anja:

    Dat was inderdaad een geweldige verassing voor pa en moe , goed geregeld Ing !!
    Voor ons nog één nachtje te gaan en dan de hereniging van onze mannen na twee weken .....eindelijk !!
    Veel plezier ( ook in de bruidssuite ) en morgen de laatste kilometers , x x x

  • 19 Oktober 2014 - 11:37

    Moeders:

    wat ontzettend leuk van Ingrid en Albert dat ze dit voor ons als verrassing hadden. Ik wist niet wat ik zag en dit blijdschap van pa vergeet ik nooit meer. En hoe gelukkig ik was zal ik maar niet zeggen. wat een lieve kinders van ons. En nu gauw naar jullie vrouwtjes en kinderen.

  • 19 Oktober 2014 - 11:39

    Vader:

    Ik voelde me zo gelukkig dat ik jullie weer zag.

  • 19 Oktober 2014 - 14:30

    Yvonne:

    Ahhhhhhhhhhh

  • 19 Oktober 2014 - 14:52

    Ron:

    Wat leuk en knap van jullie! Lekker mannen uitje!

    Erik ik ben al jaren trots op je en leuk dat je steeds weer een leuke uitdaging oppak.

    Ron


  • 21 Oktober 2014 - 12:32

    Reina De Boer:

    Hallo Erik,wat een geweldige fietstocht hebben jullie gemaakt. om niet te vergeten en???smaakt het naar meer..Hoe weet ik dit!! Wij zijn vrijdagavond bij Piet geweest alweer een jaar zonder Clazien..
    jammer he ,daar vertelde hij van jullie fietstocht en IK kijken erg leuk..

    Erik en aanhang groeten van uit de Beemster Reina[plukster]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meerveld

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Oktober 2016

weer thuis

21 Oktober 2016

" nog 50 km tot Roermond "

20 Oktober 2016

"vieze dag"

19 Oktober 2016

" natte neuzen dag"

18 Oktober 2016

"een dag als vele andere"
TedenErik

Actief sinds 02 Okt. 2014
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 21152

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2018 - 22 Oktober 2018

Fietsen naar rome deel 2

02 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

02 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: