"onverwachts bezoek!" - Reisverslag uit Lippstadt, Duitsland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu "onverwachts bezoek!" - Reisverslag uit Lippstadt, Duitsland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu

"onverwachts bezoek!"

Blijf op de hoogte en volg TedenErik

15 Oktober 2014 | Duitsland, Lippstadt

Onverwacht bezoek

Na het weer zeer uitgebreide ontbijt, dit keer met warme appeltaart, stond vandaag het laatste 'hobbeltje' tot de grens op het program.
We moesten nog een klein stukje Diemel rivier om dan de oversteek te maken naar onze één na laatste rivier 'de Lippe'.
Daarbij moesten nog wel even een heuveltje over van 300 meter met hier en daar stijgingspercentages van 8 tot 10% stond in onze beschrijving vermeld.
We hadden beide goede benen dus om 11 uur dit klusje geklaard. Eerst maar eens koffie met gebak.....
De afdaling verliep soepel richting de stad Paderborn. Daar lekker gegeten op het marktplein om vervolgens langs rivier 'de Lippe' naar Lippstadt te fietsen.
Daar zouden we ook een slaapplek zoeken. In het centrum van het VVV opgezocht met de vraag of hun ons aan een plek konden helpen.
Tijdens het vragen kwam een aller aardigste jonge vrouw naar ons toe en bood ons een bed aan in haar huis.
Morgen volgt er meer.......

Groet T&E

• 16 Oktober 2014 - 09:50

Pa En Moeders:

Van harte gefeliciteerd erik en ted ook natuurlijk,jij vertegenwoordig de hele familie vandaag.probeer je vanavond te bellen,veel geluk vandaag.xx

• 16 Oktober 2014 - 10:09

Liset:

Er is er een jarig, hoera,hoera, dat kun je wel zien dat is...... ERIK !
    Gefeliciteerd en geniet van je verjaardag, maak er een mooie, hopelijk droge fietsdag van.
    Neem een lekker taartje en borrel, maar volgens mij doen jullie dat elke dag al.

Xxx liset

• 16 Oktober 2014 - 11:42

Highkarspel:

Ook vanuit een regenachtig Hoogkarspel. Erik van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fiets ze. Karelien, Nico, Amy en Troy

• 16 Oktober 2014 - 11:54

Noa:

hartelijkgefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd met je 51 ste verjaardag en veel geluk met jullie fietstocht

• 16 Oktober 2014 - 11:59

Jenny:

Jullie zijn goed op weg maar nu eerst een feestdag. Erik van harte gefeliciteerd en een fijne fietsverjaardag.

• 16 Oktober 2014 - 12:06

Britt:

Gefeliciteerd Erik
    hopen dat het niet regent voor beide

• 16 Oktober 2014 - 22:06

Chris:

Hè maat,

Gefeliciteerd, kom je gauw thuis want ik mis je!

• 16 Oktober 2014 - 22:16

Rene:

Hoi Erik, nog van harte gefeliciteerd. Maar nog steeds geen reisverslag? Hebben jullie wel gefietst vandaag of zijn jullie blijven hangen bij deze leuke jonge dame?
    Groet, Rene