vlakker dan vlak - Reisverslag uit Bad Sooden-Allendorf, Duitsland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu vlakker dan vlak - Reisverslag uit Bad Sooden-Allendorf, Duitsland van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu

vlakker dan vlak

Blijf op de hoogte en volg TedenErik

13 Oktober 2014 | Duitsland, Bad Sooden-Allendorf

Voordat ik over de route van vandaag begin, eerst wat over de Gasthausen tot nu toe.
Allereerst is het vinden van een slaapplaats langs de route geen enkel probleem, in de meeste plaatsen is wel wat en doordat het wat later in de tijd is, is er bij de eerste waar we aanbellen al plaats.
De gastvrijheid is overal groot en zo ook de staat van de kamer.
Vanmorgen werden we echter wel heel erg verwent tijdens ons 'frustuck', want we kregen hier zelfs kleine flensjes !!!!!
De tocht was zeer vlak en continu iets afdalend, ( we fietsen toch stroom afwaarts ). Hele stukken door de bossen, afgewisseld met open stukken en dat voor 50% op geasfalteerde fietspaden, 25% goed befietsbare landpaden en de rest langs of op rustige openbare wegen en nog steeds langs de Werra.
Om 2 uur vanmiddag moesten we zowaar ons regenpak voor een uur aan, dit is de eerste keer geweest de afgelopen 7 dagen, maar dat verveelt snel.
De laatste past uur weer droog en de vooruitzichten voor morgen zijn goed.
Morgen nog een kleine 35 km langs de Werra, we hebben dan 260 km langs deze rivier gefietst en dan gaan we echt westelijk langs rivier de Diemel.
We slapen vanavond in een wat grotere plaats en daarom kwamen we het laatste paar uur wat meer fietsers tegen, ondanks dat zijn we vandaag maar 32 fietsers tegen gekomen op de ruim 100 km die we weer gefietst hebben..

Groet T&E