De aftrap - Reisverslag uit Rokycany, Tsjechische Republiek van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu De aftrap - Reisverslag uit Rokycany, Tsjechische Republiek van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu

De aftrap

Blijf op de hoogte en volg TedenErik

07 Oktober 2014 | Tsjechische Republiek, Rokycany

Eindelijk was het dan zover. Onze fiets reis naar huis kon beginnen.
De wekker stond op 7 uur, maar voor de wekker was Ted al wakker. En als Ted wakker is, is hij ook echt wakker!
Eerst ons laatste ontbijt gedaan in ons vertrouwde hotel, en daarna de tassen op de fiets geklemd en met de lift naar beneden. Daar hadden we nog wel wat bekijks van de overige hotel gasten die nog rustig aan het ontbijt zaten.
Eerst via het kaartje navigeren vanuit Praag, dat viel nog niet helemaal mee, maar na een paar keer vragen kwamen we op toch uit op route 3.
Hele stukken gefietst langs oevers van verschillende rivieren en beekjes. Een aantal pittige klimmetjes en op het eind een heel mooi parcours door het bos.
Om half 5 hadden we er ongeveer 100 km op zitten en kwamen we aan in een wat grotere plaats, Rockycany.
Hier zouden we een slaapplaats gaan zoeken, en bij het eerste hotel konden we terecht. Nog wat boodschappen gedaan voor morgen en heerlijk, en goedkoop gegeten in het hotel.
Morgen proberen we deze afstand weer te fietsen.

• 07 Oktober 2014 - 20:55

Marcel Loos:

heel veel plezier deze reis en mooi dat jullie ons zo op de hoogte kunnen houden.
    Groet hier vanaf het regenachtige Overspoor.
    Marcel

• 07 Oktober 2014 - 22:25

Moedrs:

het regent hier goed,dat mag wel bij ons blijven hoor,groetjes pa en moeders

• 07 Oktober 2014 - 22:43

Anja:

het is donker en het regent en onweert hier ......hoe laat ben je weer thuis, Erik ???????? xxxxxxx

• 08 Oktober 2014 - 16:51

Lucella:

mannen veel plezier deze fietstocht, maar waar is dat mooie blauwe t shirt erik?
    groetjes uit zwaagdijk

• 08 Oktober 2014 - 19:49

Nico:

Ted en Erik, alles goed zo op de fiets met zijn twuppies. Hebben jullie voor de wind. Succes vanuit Highkarspel