Afscheid ... - Reisverslag uit Velké Benátky, Tsjechische Republiek van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu Afscheid ... - Reisverslag uit Velké Benátky, Tsjechische Republiek van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu

Afscheid ...

Blijf op de hoogte en volg TedenErik

06 Oktober 2014 | Tsjechische Republiek, Velké Benátky

Deze dag staat in het afscheid van onze helden wat moeten wij toch zonder de vrouwen!!!!!!
Vanmorgen vroeg, Erik helemaal in de stress paniek alom. Veel te veel spullen mee in de koffer en nu het in de fietstassen moet blijken die veel te klein te zijn .
Anja kon het niet meer aanzien en vluchtte de kamer uit.
Stapeltjes maken was het advies van liset en kijken wat er mee of weer de koffer in gaat.
Na wat passen meten is het toch nog goed gekomen.
Op de stad in, koffie gedaan terrasje gepikt en madame taussaud bezocht, verders nog van het schitterend uitzicht genoten van uit de kerk op het plein.
Om vier uur stond de taxie klaar om de vrouwen op te halen. Na een innig afscheid zakdoeken en zo!!!!

• 06 Oktober 2014 - 19:19

MOEDERS:

JULLIE ZIJN WAT BEGONNEN MANNEN,HOU JULLIE TAAI HOOR, HOE IS HET WEER? MOEDERXX

• 06 Oktober 2014 - 22:34

Zoon:

Ziet er allemaal erg goed uit pap, ook een beetje herkenbaar natuurlijk.

• 06 Oktober 2014 - 22:35

Zoon:

P.S. Oma volgens mij staat uw claps-lock nog aan.

• 07 Oktober 2014 - 08:52

Albert:

Goedemorgen zwagers,
    Zijn de kuiten al ingevet en ligt er een biefstuk op jullie zadel?
    Als dat zo is dan zijn jullie er klaar voor.
    Succes mannen (ik had graag mee gefietst maar het tempo lligt mij iets te laag).
    groet,
    Albert