2e dag in Praag - Reisverslag uit Velké Benátky, Tsjechische Republiek van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu 2e dag in Praag - Reisverslag uit Velké Benátky, Tsjechische Republiek van TedenErik Loos-Appelman - WaarBenJij.nu

2e dag in Praag

Blijf op de hoogte en volg TedenErik

04 Oktober 2014 | Tsjechische Republiek, Velké Benátky

Vanmorgen na een korte nachtrust met goede bedden ontwaakt met een Praags zonnetje, ☀️ met 10 graden wel een frisse ochtend.
Na het ochtend ontbijt het centrum in cultuur snuiven en dat heeft Praag zeker te bieden. Op z,n tijd terrasje pakken koffie hier drankje daar helemaal geweldig. De stad is zo groot dat kan je nooit in 1 dag belopen, wel zijn we vandaag naar het start punt gelopen waarvan uit we de fietstocht gaan starten, "het Dansende Huis "zie foto.
Morgen plakken we er gewoon weer een dagje aan vast.
Het is nu 17.00 uur en we zijn terug in het hotel om ons op te frissen, tukkie doen ( liset en Erik ) natuurlijk, die hebben dat gewoon nodig., vanavond uit eten en daarna storten we ons weer in het nachtleven als goede voorbereiding op het fietsavontuur die dinsdag gaat beginnen. Tot zo ver een kleine update van mijn kant, Liset slaapt nog en ik zit in het donker te tikken gr. Ted

• 05 Oktober 2014 - 17:22

Ingrid:

we zijn aan testen

• 05 Oktober 2014 - 17:24

MOEDERS:

GELEZEN

• 05 Oktober 2014 - 18:30

Ingrid:

Ik zou ze wel een kuishuidsgordel aan laten trekken op de fiets !!

• 05 Oktober 2014 - 18:35

Britt:

Lijkt het jullie niet veel te vermoeiend om zoveel te fietsen. ( Mijn vader wel(

• 05 Oktober 2014 - 19:00

VADER: